Gamification

Verbeter de klantervaring dankzij gamification

Gamification is een promotiestrategie die een zeer sterke emotionele band creëert met een merk. Mensen houden van spelletjes en wedstrijden, vooral als ze gekoppeld zijn aan kortingen of aanbiedingen. Het is een geweldige en leuke manier om de betrokkenheid, blijdschap en loyaliteit te vergroten. Wist je dat de blootstellingstijd van spelers 2-3 minuten is? We bieden 7 aanpasbare games waaruit je kunt kiezen, inclusief een gepersonaliseerde landingspagina.

Contacteer ons
Gamification
Speler blootstellingtijd van 2-3 minuten

Waarom
Gamification?

  • Activatie in de winkel via een infopunt (QR-code) en/of via digitale kanalen
     
  • Vergroot je merkbekendheid
     
  • Databaseverrijking
     
  • Krachtige klantervaring binnen het universum van je merk
     
  • Consumentenbetrokkenheid voor merkloyaliteit
     
  • Optie: e-coupon, wedstrijd, enz.

Ontdek onze FAQ

Gamification houdt in dat spelmechanismen en -elementen worden geïntegreerd in marketingstrategieën om klanten te betrekken, merkloyaliteit te verhogen en gewenst gedrag te stimuleren.

Gamification biedt merken verschillende voordelen, waaronder een grotere betrokkenheid van klanten, een verbeterde merkloyaliteit, een grotere merkbekendheid, een hogere klantenbinding en de mogelijkheid om waardevolle gegevens en inzichten te verzamelen over het gedrag van consumenten.

Gamification verbetert de betrokkenheid van klanten door interacties met je merk leuker, interactiever en belonender te maken. Het moedigt klanten aan om actief deel te nemen aan activiteiten zoals wedstrijden, uitdagingen en kwissen, waardoor een diepere band met het merk ontstaat.

Ja, gamificatie kan zowel online als offline worden gebruikt. Merken kunnen gamified elementen opnemen op hun website, mobiele app, sociaal mediaplatform, maar ook in winkelervaringen via interactieve displays, gamified loyaliteitsprogramma's en promotie-evenementen.

Je kunt de effectiviteit van gamificatiestrategieën meten door belangrijke prestatie-indicatoren (KPI's) bij te houden, zoals klantbetrokkenheidsgegevens (bijv. tijd doorgebracht op site, interacties per gebruiker), deelnamepercentages aan gamified activiteiten, conversiepercentages en veranderingen in merkloyaliteit of klanttevredenheid.

Gerelateerde producten

Misschien ben je ook geïnteresseerd in de volgende producten.

Wedstrijd

Boost de klantbetrokkenheid dankzij fun interactiviteit

Ontdek meer

E-coupon

Stimuleer instore traffic naar je product

Ontdek meer

Wens je meer info?

Heb je vragen of wens je meer informatie? Dan ben je hier op de juiste plek. Selecteer aan de rechterzijde het gewenste onderwerp, vul je gegevens in en laat ons weten hoe we je kunnen helpen met jouw project.

Adres

Z1 Research Park 50, 1731 Zellik

Bel ons

+32 2 897 49 33
Ik wens meer informatie over ...

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.